Pastila lui Mihai pentru Protectia Cetateanului : Etichete, etichete …

Multi le ignora din start, altii, mai meticulosi, incearca sa vada ce este scris acolo, cu litere mici si puchinoase, negre pe un fond care a fost candva alb, iar cei care mai au si ceva cunostiinte de chimie desi inteleg ceva mai bine, tot nu isi pot face o evaluare corecta. De ce?

Pentru ca, cei care le compun au si ei interese, nu neaparat personale, interese ce tin in special de politica interna a companiei in care activeaza, de marketing, si fac in asa fel incat acestea sa fie cat mai greu descifrabile, amestecand denumirile, folosind cand numerele E-urilor, cand denumirile comerciale, cand denumirile chimice, mai mult sau mai putin corecte. Si aceasta practica chiar ajuta! Ajuta sa se creeze cat mai multa confuzie in jurul etichetei.

Conform unui principiu aproape omniprezent si omnipotent:

Daca nu poti convinge un client, atunci macar zapaceste-l bine de cap!

Digg This
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s